FANDOM

Mistä pääsee avaruuteen? - Avaruuteen pääsee joistakin avaruusaseman viidestä ilmalukosta. Etsi tiesi pois Nexuksesta ja etsi rautaovi jonka läheisyydessä on kyltti jossa mainitaan sen olevan ilmalukko. Yksi ilmalukko löytyy myös replikaattorihuoneen alakerrasta, sukkulahangaarista.

Mistä saan avaruuspuvun? - Avaruuspuvun saa spawnilta replikaattorihuoneesta ilmaiseksi. Etsi itemframet jotka pitävät avaruuspuvun kuvaa sisällään (vieressä purkurälläkkä jota tarvitsee myös) ja paina nappeja.

Miksi syöksyn avaruudessa valtavaa vauhtia johonkin suuntaan? -Todennäköisesti sinulla on juoksunappi pohjassa, jolloin suihkumoottorisi ovat koko ajan päällä, ja menet valtavaa vauhtia. Käytä suihkumoottoreja vain hetki kerrallaan, ja juokse vastakkaiseen suuntaan minne olet menossa niin vauhtisi hidastuu ja saat pysäytettyä itsesi, tosin tässäkin on vaarana syöksyä jos menet liian kovaa.

Mistä saan mineraaleja? - Mineraaleja voit löytää asteroideilta avaruudessa. Mineraaleja on myös eri harvinaisuusasteilla. On esimerkiksi todennäköisempää, että löydät magnetiittimalmia, kuin punakiveä.

Kuinka sulatan mineraaleja? - Mineraaleja ei voi sulattaa. Ne käyvät sellaisenaan replikoitaviksi, minkälaisena saat ne purkurälläkkäsi avulla.