FANDOM

Jotta se nyt tulee kaikille selkeäksi vaikka sääntöjä lukee kaikkialla erilaisia on galaktisen foorumilla ilmoitettu viesti säännöistä se ainut oikea ja virallinen (muut ovat kopioita):

- Älä häiritse palvelimen kehitystä puhumalla Gremokselle tai Mikimokalle jos voit kysyä/pyytää apua muilta.

- Älä muokkaa tai riko spawnin avaruusasemaa. Ilman avaruusasemaa kukaan ei voi pelata palvelimella.

- Älä tappele avaruusasemalla . Avaruusasema on neutraalia vyöhykettä. Kaikki riidat on unohdettava siellä.

- Auta uusia avaruuskadetteja. Voit saada heistä vahvoja liittolaisia omalle jaostollesi.

- Älä jätä paskaa ympäriinsä. Jos aluksesi hajoaa, korjaa jälkesi.

- Älä tuhoa muiden rakennelmia tai aluksia ellei kyseessä ole sovittu konflikti johon kaikki osapuole suostuvat. Konflitit sovitaan etukäteen foorumilla sille varatussa osiossa.

- Jatkuvien redstone looppien teko on EHDOTTOMASTI KIELLETTY​. Punekivikellot/toistuvat loopit ovat ehdottamasti kielettyjä. Niiden käyttä saattaa aiheuttaa lagia ja/tai kaataa palvelimen. Rikkomuksesta huudetaan paljon ja bannitaan elinikäisesti.

- Varastaminen on sallittua mutta sitä koskee kuitenkin samat rajoitukset mitä aurinkomaassakin (eli varasetiketti jos ET tiedä mikä se on älä varasta)

- Ylläpitä varaa oikeuden muuttaa näitä sääntöjä takautuvasti. Ja varaamme myös oikeuden VALITA ketä saa pelata Galaktisessa ja ketä ei. 

- Sekaannuksien välttämiseksi: Sinulla ei ole mitään oikeuksia. Pidätämme nyt ja aina, kuten olemme aina tehneet​ oikeuden bannia kenet tahansa pysyvästi pärstäkertoimen, epäilyksen tai mutu-tuntuman perusteella ilman minkäänlaista rationaalista syytä tai perustalua.

- Bannit saattaa tulla myös aurinkomaan puolelle sääntörikkomuksista.

- Hacked clientien ja kaikkien muiden huijausmodien käyttö on kielletty(Esim. Minimap tai xray) sillä ne tekevät palvelimesta epäreilun muille. Myös bugien hyväksikäyttö on kielletty. Bugeista tulee ilmoittaa foorumeille.