FANDOM

Perehdytys Galaktisen Imperiumin maailmaan Edit

Kirje Ylikanslerin kanslialta Edit

Tervehdys, vapaiden planeettojen kansalaiset! Täällä puhuu Tähtiliiton landsraatin puhujahuoneen päätiedottaja.

Kuten tiedätte, Avaruusmerirosvojen koalitio ja kyborgien kollektiivi, Teknoharmadan, ovat pitkään uhanneet kauppareittejämme. Voin ylpeänä ilmoittaa, että tänään landsraati on vihkinyt käyttöönsä Vega-siirtokunnassa 10 uutta galaksiluokan tuhoajaa kauppareittien turvaamiseksi.

Lisäksi Alfa-3 sektori on tästä päivästä lähtien julistettu galaktisen Imperiumin keisari Otto von Hohenstaufen III:n toimesta konfliktivyöhykkeeksi Yhteisrauhan neljännen artiklan mukaan. Kaikkia kansalaisia kehoitetaan välttämään konfliktialueelle matkustamista keisarillisen kalenterin merci-juno kuukausien aikana, jolloin tämä julistus on voimassa. Kaikkien Alfa-3 sektorille tämän päivän jälkeen matkustavien Tähtiliiton vapaiden planeettojen alusten katsotaan luopuneen neutraalista asemastaan Yhteisrauhan kuudennen artiklan lisämomentin 5 mukaisesti.

Konfliktin on aloittanut lainvaltaisella ennakkoilmoituksella kyborgien kollektiivi, Teknoharmadan. Kiistan aiheena ovat Tauri-Gemini asteroidivyöhykkeen helium-3 esiintymät. Konfliktin voittaja saa kiistattomat oikeudet Tauri-Geminin alueen kaivostoimintaan seuraavaksi 6:ksi keisarilliseksi kuukaudeksi konfliktin päättymispäivästä.

Kauan eläköön vapaiden planeettojen liitto! Kauan eläköön Ylikansleri!

Palvelimesta Edit

Galaktinen Imperiumi on pöytälaatikkoprojektina työn alla oleva tekninen kokeilualusta avaruusteemaiselle uudelle palvelimelle, joka on ottanut vaikutteita laajalti scifi-kirjallisuudesta. Galaktiselle Imperiumille on tyypillistä kyberneettiset parannukset ihmisiin, verkkoon ladattava tietoisuus, atomi- ja fuusiokäyttöiset voimanlähteet, hapen ja energian korkea hinta, primitiiviset voimakentät ja maailma jossa selviytyminen on raakaa ja likaista ja elämän hinta on alhainen.