FANDOM

Tähtivyöhykkeen jaostot - Kuka on kuka? Edit

Galaktinen Imperiumi Edit

Keisarin johtama sotilaallisesti vahva imperiumi hallitsee nimellisesti kaikkia alueita ja valvoo konflikteja. Imperiumi valvoo laatimansa Yhteisrauhan julistuksen toteutumista, tarvittaessa voimakeinoja käyttäen. Imperiumin hallussa oleva ylivoimainen teknologia takaa imperiumin vahvan aseman galaksissa ja on pakottanut muut jaostot alistumaan yhteisrauhaan.

Tähtiliitto, a.k.a. Vapaiden planeettojen liitto Edit

Vapaiden planeettojen liitto on landsraatin edustajiston ja Ylikanslerin johtama puolidemokraattinen kauppaimperiumi ja puolustusliitto. Vapaiden planeettojen liitto on pääosin poliittisesti rauhanomainen, lainvaltainen ja tasapainoinen.

Galaktisten avaruuslennostojen liitto a.k.a GAL (Pelaajien perustama, ei alkuperäinen) Edit

Koostuu kahden amiraalin johtamasta vapausliitosta. GAL ajaa kaikkien jäsentejen etuja ja valvoo säädöksiä tiukasti. Avaruuslennostojen liittouma on pääsääntöisesti rauhanomainen, tasapainoinen ja lainvaltainen. Avaruuslennosto on neutraali muita kohtaan ja kunnioittaa muiden liittoumien hierarkiaa, mutta puolustaa rajojaan agressiivisesti, mikäli joku niistä yli tulee.

Teknoharmadan a.k.a. Kyborgien kollektiivi Edit

Kyborgien kollektiivi on AI:n, tekoälyn, koordinoima yksilöistä koostuva kollektiivitietoisuus, joka ajaa omia salaperäisiä tavoitteitaan ja toteuttaa Teknoharmadanin kollektiivista tahtoa uskonnollisella fanaattisuudella. Pääosin poliittisesti vihamielinen kaikkia ulkopuolisia kohtaan, jotka eivät ole osa kollektiivitietoisuutta ja pesän tahtoa.

Avaruusmerirosvojen koalitio Edit

Avaruusmerirosvojen koalitio koostuu kolmen amiraalin johtamasta löyhästi yhteen nidotusta koalitiosta. Koalitio ajaa kaikkien merirosvojen etuja ja oikeutta elää vapaasti. Avaruusmerirosvojen liittouma on pääosin poliittisesti neutraali muita kohtaan, mutta ei kunnioita muiden alueiden auktoriteettiä tai rajoja paitsi kun se heille sopii.

Avaruuskadetit Edit

Juuri avaruusaketemiasta valmistuneet uudet kadetit ovat poliittisesti sitoutumattomia uusia tulokkaita Galaktisen Imperiumin tähtivyöhykkeellä. Mutta kuinka kauan he onnistuvat pysymään puolueettomina ennenkuin ajautuvat mukaan galaksin politiikan ja jaostojen myllerryksiin...